Haceryasar
Kızlar bebeğim 2 ay 3 gğnlük. Sarılığı 6 çıkmıştı doktor 2. Ayakadar geçer dedi troitlerine kan testi falan herşeyşne baktırdık yaptırdık. İdrar tahlilide yaptırdık. Bir şey çıkmadı ama halada yüzünde az bişey var sadece yüzünde. Bu durumu yaşayan varmı