Kızlar 5 ay 4 günlük oğlum var ilk oğlum 4 aylık bıraktı memeyi o yüzden pek tecrübeli değilim.2 gündür oğlum sinirleniyor homurdanıyor memeyi ısırıp bırakıyor sütüm var gece emiyor. Pek iştahı yok mama verdim bakalım sütte mi bi problem var dedim 60 cc icti aynı o şekilde homurdandi itti biberonun ucunu ısırdı daha almadı. Burnu temiz eminim dış desem 2 aylıktan beri salyasi var hiç böyle yapmadı. Uykuda güzel emiyor göğsümün ucunu tekrar yara etti damaklariyla sıkıştırıp çekiyor. Bilen birsey desin 2 gündür mahvoldum. Aç olmasina mi yanım tekrar yara olmasına mi