Arkadaşlar bebeğim özellikle gece uykularına dalarken hiçbir problemi olmamasına rağmen katılana kadar ağlıyor ve yenidoğan gibi 1-2 saatte bir uyanıyor toplamda 7-8 kere kalkıyor gece ve emmeden asla geri yatmıyor. Bazen emse de uyanık kalıyor artık bitmiş haldeyim. Aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan var mı?