Arkadaşlar burada hep görüyordum soranlar deneyenler çare arayanlar açıkçası ben faydasını gördüğüm için paylaşmak istedim.
Çalışmak zorunda olduğum için sütümü sağmam gerekiyor işe başladıktan sonra baya azalmıştı sütüm tabi stres beneğimi bıraktığım için üzüntü derken sağdığımda en fazla 30-40 cc çıkıyordu çare arıyordum. Doktoruma sordum bu solgarın brewers yeast diye b12 li bir ilacını tavsiye etti açıkçası umudum yoktu hiç çok şey denemiştim çünkü ama daha günde 2 kere kullanmama rağmen şimdi 90-100 cc geliyor çok şükür ihtiyacı olan annelere önermek istedim.
Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻