Liva-Seyma Ben hipp natal anne çayını kullanıyorum içinde melisa anason rezene ıhlamur vs var inanılmaz sakinleştiriyor öneririm fakat papatya çayını kullanmadım
Snds Epifenomen-gkc benm bebegım 3aylık hıc durmuyo en fazla uykusuz 8 10dk oda sallarsam papatya cayını onerdıler ama korkuyorum da yan etkısı olur yada bunyesı alısır dıye
Epifenomen-gkc Gamzefe 2ay18günlük Snds valla kuzum ben normalde her gün içerdim hamilelikte içemedim. Kendim çok seviyorum o yüzden sıkıntı yok 😊 ama alışkanlık yapmasın diye 2 günde bir içiyorum artık içmediğim günlerfe de nispeten sakin