Arkadaşlar bir araç var vergi borcu var yapılandırma yapıldı eşimin abisi eşimin üzerine almış bazı sebeplerden dolayı zamanında şimdi birine satmış adam bakımı falan yaptırdı bu aracın geçen gün eşimle buluştular muayaneye girmesi için vergi borcunun bir kısmını ödedi adam ama çoğu duruyor şimdi abisi aradı vekaleti adama ver diyor ama bu borçlar ne oluyor bu durumda vergi borçları falan bilgisi olan varsa yazabilir mi vekalet verilince bundan sonra borçlar kime geliyor vekalet nasıl bir işlem oluyor aracı karşı tarafa binevi satmak mı oluyor