Sevi01 Yarın kızımın ikinci ay aşısı var 3 tane olan şimdiden strese girdim canı çok acır mı ateşi çıkar mı tel başıma durumu idare edebilir miyim..yaptıranlar süreç nasıl işliyor bilgi verirse çok sevinirim
Aselhafsa61 Sevi01 canim hic korkma benim bebegimde ates filan olmamisti azicik huzursuzluk vardi oda kucağımda geçti uyuyordu emzir bol bol bide bugün yıkayın 3 gun banyo yok
Alidefne Sevi01 kızım şuan 5 aylık ebemiz aşıyı yaptıktan sonra eve gidince 1 çay kaşığı ateş düşürücü ver demişti gelince verdim ve çok skntı yaşamadık çok şükür hiç ateşi olmadı.☺️ İnşaallah sizde kolaylıkla atlatırsınız
rameade55 Sevi01 ay bizimde yarın 2. Ay aşımız var cok heycanliyim banyo yaptırdım bugün insallah yarin kolay atlatiriz6
Mlkmhrrm Sevi01 2 hafta önce yaptırdık bizde 3 tane çok şükür ateşi çıkmadı ilk 8 saat huzursuzluk baya bi vardı ama onun haricinde bir sıkıntımız olmadı gece de 3 defa aralıklarla kalkıp ateşinr baktım kontrol amaçlı
Kckbsbeyhn Merhaba anneler bizde ilk aşimizi olduk bugun gündüzden beri huysuzz hep agliyo uyumuyo ates yok. Ayagimda salliyorum emziriyorumda gunduz cay kasigiyla agri kesici ates dusurucu calpol ver dedi.acaba simdide versem olurmu bilgi verirmisiniz
Esila1716 Sevi01 benim kızımda kusma yaptı araştırdım verem aşısı bazı bebeklerde yapabiliyormus onun dışında çok halsizdi ama ateş falan olmadı çok şükür
Nigra Sevi01 benim bebeğimde sıkıntı olmadı çok şükür. Halledersiniz merak etmeyin. Bizim doktorumuz bacaktan olanları bi gün yaptı verem aşısını daha sonra yaptı aynı gün yapmadı. Ama yapsa da sorun olacağını sanmıyorum.
Nilican Sevi01 canım biz bacaktakileri bir hafta önce veremi de bugün olduk (aşılar gelmemişti). Haliyle huysuzluk huzursuzluk yapıyor. Ateşi de 37 lere çıktı ama çok şükür yüksek ateş olmadı bugün ben yine de nöbetteyim. Kolu sanırım biraz ağrıyor. Doktor yeni aşılarda genelde ateş yapmadığını söyledi sakin ol inşallah kolay geçer.