Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık bu akşam çok zor uyuttum ve uyuduğunda beri sürekli kıvranıyor askımda uyuyor ama derin uykuda değil sürekli inliyor kıvranıyor geri dalıyor her 2 dk da bir böyle aslında bu şekilde sabahları çok yapıyor bi kaç gündür akşam uyumadan önce yapmazdı acaba gaz mı yada kakası mı var başka bişey mi anlamıyorum onlardan biri olsa uyanır sancılanır diye düşünüyorum ama bu uykuda kıvranıyor böyle bişey olan var mı ??