2bocek1cicek Arkadaşlar 1haftalık bebeğime prizma bez kullanıyorum fakat her seferinde çiş sızdırıyor sizler hangi beZi kullanıyorsunuz memnunmusunuz ne alacağımı şaşırdım
Aysemcan 2bocek1cicek bende sleepy kullanıyorum aynı durumdayım. Her gece üst baş değiştiriyorum. 🤦🏻♀️ Bende bez deniyorum
theAna 2bocek1cicek sleppy kullandım sızdırma taşma sorunu yaşamadım hiç ama iç lastikleri iz yapıyordu şimdi molfixe geçtik çok rahat sızdırma vs yapmıyor, iç lastikleri de yumuşak iz yapmadı.
Kbrkomu01 2bocek1cicek bende prima kullanıyorum başta böyle sorunlar yaşadım ama bezi küçük aldığım için olmuş şimdi tam numarasını kullanıyorum gayet memnunum birde biraz sıkı bağlamak gerekiyor
Woody 2bocek1cicek 9 aydır prima kullanıyorum. 1 kez bile taşmadı. Prima var, prima var ama hangisini kullanıyorsunuz? Bir kere yanlışlıkla aktif bebek almıştık. O çok kötüydü