Ebruclk42 her bebek aynı olacak diye bir şey yok endişelenmeniz gayet normal tabii ama bazı hareketleri geç yapabilir bazılarını erken yapabilir. Örnek vermek gerekirse benim kızım çoğu şeyi erken yaptı 3 aylıktı dönmeye başlamıştı eline bir şey verince tutup ağzına götürüyordu ellerinden tutunca kendisi kaldırıp oturur pozisyona geçiyordu.