Eylulum5 Kızlar 4 aylık oldu bebeğim emziriyorum, göğüslerim aynı babaannem gibi yumuşacık sarktı çok kötü oldular ya bütün özgüvenim yerle bir resmen bu sadece emzirme döneminde mi oluyor emzirme dönemi geçince normale dönüyor mu göğüsler ?
Esra12 Eylulum5 benim de sarktı hep ama çoğu kadın operasyon geçirerek düzeliyor diyor ama bir fikrim yok
Esra12 Eylulum5 aynen öyle düzelse bile önceki gibi olacağını sanmıyorum canım. Ama ben çok takmıyoeum göğsü göbeğim biraz sarktı o düzelse yeter