Zehrakiz Merhaba ☺️ Memnun kaldığınız bir doktor var mı muayene fiyat artışından dolayı doktorumuzu değiştirmeyi dusunuyrm
yildiz7 Zehrakiz ben orda doğum yaptım ama randevu vermiyorlar şuan çocuğumun kontrolü gecikti o yüzden özele götürdüm canım
ahsenmomm Zehrakiz bi tane vardı adını hatırlamıyorum tecrübeli diye götürdüm hiç memnun kalmadım . Bir tane genç bir doktor var birşey sormuştum ona çok ilgilenmişti keşke ona götürseydim demiştim ismi Işıldı yanlış hatırlamıyorsam 🤦🏻♀️
yildiz7 Zehrakiz 3gun once aradım doktor İlker han randevu veremiyorum diyorlar canım belki bizim doktordan kaynaklıdır bilemiyorum
Zehrakiz Sevinc543yakut vesim bekraki iyi bir doktormus bir kaç kişi önceki postlarda yazmış ben ona randevu aldım ☺️
Sevinc543yakut Zehrakiz çok saol canım normal genel kontrol için gidersek bakarmi acaba 1 yaş olacak oğlum hani gelişimi falan nasıl bi kontrol ettirmek istiyorum kan değerlerine falan bakılsın diye bakar sanrım inş