Merhaba oğlum 5 günlükken sarılık değeri 19a yükselmiş ışık tedavisi gördü 24 saat şuan 47 günlük oldu ve hala sarılığı geçmedi doktora gittik dediğim ilacı verdi 1 hafta kullan dedi değerler normal bu arada fakat ilaca internetten baktığımda bir çok yorumlar var zeka geriliği diye korktum açıkçası kullanan var mı