Ebru1654 Ben🤦♀️ Sabaha kadar ağlardım 4aylıkken öğrendim 9 aya kadar öldüm öldüm dirildim. Kabir azabı gibiydi ve ağrı kesici bile içemiyordum. Tam 37 haftalık oldum bir gün gene tuttu ağrı sabaha kadar oturdum evin içinde ağlaya ağlaya dolaşıyordum eşim masaj falan yapıyordu hatta. Daha vakit vardı ama ben gittim doktora artık dayanamıyorum doğum yapacağım sonra direk ameliyat olacağım dedim. Suni sancıyla doğurdum kızım 2 aylıktı ameliyat oldum kurtuldum şükür. Eğer tasınız küçükse riskli oluyo kanala düştüğünde . Ama büyükse eğer o kadar sıkıntı olmuyor diye biliyorum ben . Allah yardımcınız olsun🙏