Edaferhat Şöyle soylıyım anneler bebegım 10 15 gundur ıshal tahlıler yapıldı temız cıktı hersey.. 2 gun boyunca vıtamın vermeyı unuttum ve kaka yapmadı bebegım yanı bugun verdım aynı sekılde kaka yapmaya devam edıyor acaba ondan mı suphe ettık