Secilt ben bugün gittim doktora.Regl olmuyorum ve akıntım var dedim.Smear ve sürüntü örneği aldı.1 hafta belli olacakmış sonucu ama enfeksiyon var gibi duruyor dedi.Akıntı ve regl olamama normalmiş ama akıntının rengi ve kıvamı önemli dedi.Sizde enfeksiyon olduğunu düşünüyorsanız doktora gidin mutlaka.Benden hormon testi de istedi yarın sabah erkenden kan vericem