Merhaba Anneler
Gögüsümde mastit olmuştu ve bilinen herşeyi yapmama rağmen boşalmadı sertlik ve apse oluştu.
Salı günü iğne ile çok az boşaltım yapıldı antibiyotik fayda etsin diye . Perşembe düzelme olmaz ise kesi atıp boşaltırız dedi doktor çok korkuyorum o işlemden ve sonrasında o acı ile nasıl emzireceğim .