fatmadokmetas Merhaba 37 günlük bebeğim var her emme sonrası kusuyor ağzının kenarından akıtarak kusuyor doktora sordum sorun yok fazlasını çıkarıyor dedi ama her seferinde kusması beni rahatsız ediyor bide kustuktan sonra tekrar emmek istiyor 🙄
Mehtap44 fatmadokmetas her mamadan yada memeden sonra 1 kaşık kadar kusması normal. Ama kustuktan sonra bence emzirme zaten fazla emdiği için kusuyo. Emzik tutuyorsa emzikle oyalayabilirsin
fatmadokmetas Mehtap44 öyle yapmaya çalışıyorum amaçok ağlıyor emmek için emzirmeyebaşlayınca susuyor
Mehtap44 fatmadokmetas oy kuzum benim ya annesine doyamıyo galiba☺️ O zaman bir iki dakika daha tuttur sonra memeyi ağzından Çek ama bebeğin emer pozisyonda biraz kucağında kalsın belki kokunu istiyodur yada kucağında olmak istiyordur. Baktın olmadı emer pozisyondayken ağzına emzik tuttur
fatmadokmetas Mehtap44 ay denemezmiyim kucağımda tutarken bile aranıyor 🤣 bugün kırkımız çıktı sanırım düzeliyoruz uygulamadan da takip ediyorum emme rexleksiymiş düzeliyor inşallah
Mehtap44 fatmadokmetas ay hadi inşallah ya kırkı hayırlı olsun kuzucuga sağlık getirsin yolu yokuş görmesin 🙏🙏🙏