Arkadaşlar sağlık ocağının verdiği devit3 bebeğimi kabız yaptığı için doktorumdan buradaki öneriler üzerine ocean D3 K2 orzax yazmasını istedim yazdi ama üzerinde yetişkinler için 1 damla kullanılması gerektiği yazıyor bebeğime kullanabilir miyim bunu yetişkinler için 1 damlaysa bebeklere nasıl verilir içime şüphe girdi🙄