Buse99810 Bebeğim 1 buçuk aylık bebeğim kusuyor mama yedikten sonra ve kabız hasteneye götürdük kan tahlili temiz çıktı ve kakasını yaptı ama ıdrar tahlilini yaptırmadım çok ağlıyor diye
Yademveannesi Buse99810 kilo alımında sorun yoksa çok önemli değil sanıyorum. Bebekler kusabilir. Fazlayı çıkarabilir, gazdan kusabilir, reflü olabilir, enfeksiyon olabilir vs vs. Ne sıklıkla ve ne şekilde kusuyor?
Cizrelili Buse99810 kac cc mama veriyorsunuz buyuk ihtimalle bebege fazla mama veriyorsunuz ve mama verdikten sonra gazini cikartiyor musunuz gaz cikmazsa yine kusar
Buse99810 dln97 şimdi bize torba verdiler çişini yapsın diye yapınca hasteneye göturcem acile mi veriyim.yoksa çocuk doktoruna mi?
dln97 Buse99810 çişini yaptıktan sonra yarım saat içinde laboratuvara vermen gerekir. Zaten tahlil barkodu vermişlerdir size
Serpilannne Buse99810 tahlil alan laboratuvara goturceksiniz. Cis yaptiktan 15 dakika icinde goturmus olmaniz lazim. Beklerse enfeksiyon olusabilir
Buse99810 Buse99810 dln97 88 Cizrelili 75 cc yada 50 cc doktor fazla dedi 30cc verin dedi ama ağız dolusu kusuyor bide hırıltı seside var
Buse99810 Yademveannesi maalesef ki az miktarda çişini yaptığı için kabul etmediler tahili yarın tekrar yapıcaz ınsllah çıkmaz yediğini çıkarıyor doktor midesini rahatlaması için ilaç verdi hırıltı sesi geliyor bebekten üşütmüş olabilir
Buse99810 Yademveannesi yaptırmaktan vazgeçtim çünkü eminim ki bir şey çıkmayacak reflüsü Olabilir çünkü o reflünün belirtileri var
Toprakruzgar Buse99810 başka bir belirti varmı cildinde falan alerjide olabilir benim bebeğimde çok kusuyordu reflü zannettiler ama alerjiden olduğu anlaşıldı
Toprakruzgar Buse99810 süt alerjisi olabilir belki bizim öyle çıktı 1 ay kadar bende mama veriyordum ek sonra ben diyete girdim süt ve süt ürünleri tüketmiyorum doktorda alerji maması yazmıştı sütüm yetiyor diye hiç kullanmadım çoğaldı çünkü şimdi 5 aylık hala ben süt ve süt ürünleri tüketmiyorum istersen öyle bir dene dicektim ama mama içiyorsa ondada süt var anlamazsın en iyisi doktora danışmak