Mustymom ben aventin yeni çıkan makinasını aldım cook memnunum 2 aydır kullanıyorum .Ama ben en başından beri sütümü sağanak veriyorum o yüzden bunu aldım siz öyle değilseniz bu kadar para vermenize gerek yok yine aventin diğer makinası alabilirsiniz ben çok memnun kaldım