5 ay 19 gunluk bebegim. Doktor sunnetedilmesi gerekiyor dedi. Ayarladik ve bgn ozel bir klinikte sunnet oldu. Eve geldik hic biseyi yoktu iiydi. Uzerinde 2-3 saat gectiki icinde ne var ne yoksa baya buyuk insalarin kustugu gibi ogurerek kustu sasirdik korktuk. Uzerinden 5 dk gecmeden yine ogurmeye basladi bu sefer safra kustu. Hemen ciktik yola tam hastaneye yaklasmistik ki yine oguruyor ama bombos ya ici bosey cikaramiyor nefessiz kaliyor kasilirken midesi azicik safra daha geldi o zorlamaya. Tam girdik acilden kayit actirdik muayne oldu serum verdiler baglatmak icin bekliyorduk tekrar ogurme kasilma kusma istegi ama bos caba 😭😭😭😭 cok agladik oglumla ben. Halada icim dolu korkuyorum. Serum ve kusmasini rahatlatmak icin ilac verdi doktoru. 750 tl de feda olsun ogluma ama saglik bile parayla bu cani dunyada. Allahtan esimde bende yillik izne ayrilmisiz. Basina gelen varmi bole kusma icim paramparca oldu damar yolunuda iki defa girdiler yawruma 🥺😟