Bizdeki sorun da aynı...
Bebeğim 1 aylık oldu ve ilk defa bugün göğüsümü reddetti 😟
Emerken birden çok süt gidiyor ve boğuluyor gibi oluyor ve ağlamaya başlıyor sonra da emmeyi bırakıyor ne yapacağımı bilemiyorum.
Gerçi bu boğulma yani genize kaçma durumu hep oluyordu, acaba sütüm mü çok fazla???
Kuzumveben