Busranisa Kızlar 1 ay sonra ek gıdaya başlıyoruz bunun İçin neler gerekli sizce. Kaşık mama önlüğü gibi. .. fikirlerinizi paylaşır mısınız
Alidefne Busranisa benim kızımda 5 aylık oldu araştırıyorum birazcık 🌼 oioi mama kabı ve kaşıklarından almayı düşünuyorm biraz pahalı indirime girmesini bekliyorum ☺️
nursocum Busranisa kaşık aventin turuncu olanlarından al kesinlikle başlanğıç için çok güzel minicik ve tam kavrıyor bebekler. oioi mama tabağı kasesi aldım cam rende mutlaka küçük rende metal
Aysayd Busranisa kaşık mama tabağı bolca önlük ben daha yeni doğan önlüklerini kullanıyorum buharda haşlama için aparat. Cam rende aldım ama daha kullanmadım meyvelere daha geçmedim. 1 ay oldu ek gıdaya geçeli
Mirosum Alidefne yanlış anlamayın ama bana oioi gereksiz geliyor wee nin silikon kaşıklarından aldım 3 aydır onları kullanıyorum çok memnunum oioi vakumlu tabakları zaten yapışmıyormuş çoğu kişiden öyle duydum ama siz bilirsiniz gene de 😊
Mlscrn Alidefne oioi yorumlarına baktım bende kokusu geçmiyomuş yemeklere siniyomuş bazı bebekler kusuyomuş kokudan almadım bende melamin aldım artık
Alidefne Busranisa inşaallahhhh☺️ onun dışında da giydirilebilir mama önlüğü ve kullan at mama önlüğü almayı düşünüyorum canım.Bardak olarak da bana ikea dan hediye gelmişti baktım güzele benziyor ☺️
Gunesli2020 Oio kase,tabak, kaşık, bardak ve önlük aldım ben. Cam rende, buhar tenceresi yada makinası, meyve emziği, alıştırma bardağı.
KumsalRoza Necla61 aceleniz yoksa eger ebebekte şubat indirimleri oluyor.geçen sene her gun belli markalarda %29 indirim olmustu ayin 1inden itibaren. kizimin bütün alisverisini o ay yaptım her şeyi çok uygun getirmiştim.
Busranisa Alidefne bende slikon mama önlüklerinden bakıcaktım ama kullan at görmedim ona da bakıyım canım
Busranisa nursocum şimdi baktım avent kaşık biraz pahalı geldi ya 😔 sen ne kadara aldın görünüş olarak ta güzel gibi gercekten indirime girer mi acaba
ArasAybarsMoM Busranisa ebebek genelde subatta indirime girer bn hamileyken almistim kasik seti tabak onluk mama sandalyesi
Sezinn ArasAybarsMoM herkese cvp verilmis bi size verilmemis ben yazayim bnde subat indirimlerini takip ederim cokta uyguna geliyor
nursocum Busranisa hiç pahalı değildi 2 Li 35 liraya almıştım dur link atıcam belki başkasına bakmışsındır.
Mclk Oioi nin sadece tabaklarını öneririm kaşığı kötü önlüğün boynundan içeri doluyor. E bebekte 5 li beyaz önlükler var onlar hayat kurtarıcım önü havlu gibi arkasını naylon toplu yıkayıp tekrar kullanıyorum.