Arkadaşlar merhaba. Bir kaç senedir gözenek vardı ama çok sıkıntı etmiyordum. Son zamanlarda daha çok gözüme batmaya başlamıştı. O kadar çok yazı okudum o kadar araştırdım ki en sonunda dermaroller almaya kart verdim. Set halinde aldım.
Elime geçer geçmez tarif edildiği gibi kullandım. Ama istediğim etkiyi almadım. Sadece kaşlarım arasındaki hafif çizgime iyi geldi gibi. Ama gözenek problemi azalmak yerine arttı. Beş defa uyguladım ama hiç işe yaramadı. Aynaya her baktığımda mutsuz oluyorum. Cildimde ki ölü derileri de temizleyemedim cildim de kuru. Kolojen takviyesi de kullanmaya başladım bu arada. Cilt bakımı yaptırmaya karar verdim.
Cilt bakım merkezinden medikal cilt bakımını önerdiler gözeneklere iyi gelir dediler. İlk seans bugündü. Pek etki görmedim ama ölü deriler ve siyah noktalar gitti. 6 seans gideceğim. İnşallah gözeneklerim normale döner.
Var mı medikal cilt bakımı yaptıran, memnun kalan. Gözenekleri ile baş edebilen. Dermaroller kullanan….