Herkese merhaba, 🙋🏻♀️
4 ay 25 günlük kızımda tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu var. Daha önce 3,5 aylıkken ilk kez ateş ile kendini belli eden idrar yolu enfeksiyonu şimdi kendini belli etmeden aylık rutin idrar testinde tekrar pozitif çıktı. Aranızda yaşayanlar var mı?
Bugün çocuk nefroloji doktoruna gittik. Gayet güzel anlattı doktorumuz her şeyi. Uzunca bi takip gerektiriyor.
İdrar torbasından böbreklere reflü var mı? ( İdrar kaçağı) onu araştıracaklar.
neden tekrarladığını anlayamıyoruz.
Bu süreci yaşayanlar ya da bilenler biraz yeni anneye destek olsanız çok sevinirim.
teşekkürler!