ayseenisomer yulaflı lapa yap dedi doktor bana da . Ama şimdiye kadar öyle bişey yedirmediğim için alışkın değil. Sebze de kızarıklıklardan dolayı ek gıdada çok ilerleyenedim ben de. Sadece patates , brokoli verebiliyorum şimdilik. Sabahları çok güzel kahvaltı yapıyodu, severek yiyodu çocuğum şimdi hepsi yasak. Peynir, yumurta falan. Çocuğumun damak tadı bozulacak, sonra yediremicem diye üzülüyorum🥺