Bebeğim 4 aylıkken bizde ailecek covit olduk öncelikle ağlayarak uyanmalar başladı sonra ateşi yükseldi 38.6 da durdurduk ateşi 4-5 saatte bir calpol verdim sonrasında çok şiddetli bir burun tıkanıklığı başladı nefes alamadıkca uyanıp ağlıyordu devamlı burun temizliği yaptık iki günde tamamen iyileşti bebeğim iciniz rahat olsun bebekler daha çabuk atlatıyor bol su verin vücudu sıvısız kalmasın ben emmedikce mama icmedikce su verdim doktorlar iyi ki vermişsin vücudun by dönemde susuz kalmaması çok önemli demişlerdi