Arkadaşlar ben uyku eğitimi vermiştim kızıma 1 ay oldu herşey güzel gidiyordu. Ama sonra rahatsızlandı ve hastaneye yattık derken bütün düzeni bozuldu şu an 5buçuk aylık ve günde 2 kez uyuyor 4-5saat ayakta kalıyor memede uyuyor yatırıyorum kalkıyor sizinde böyle olan var mı neler yaptınız. Ağlamasını istemediğim için onun istediği şekilde uyumasına izin veriyorum yeterki iyi olsun diye.