Merhaba tecrübeli anneler Bebeğim 44 günlük annem burnunu kendi yöntemiyle tel toka ile içindeki sumugu alıyor sizce bebek rahat ediyor mu burun aspiratörü ve serum fizyolojik şart midir? Korkuyorum burnunu içine mi itiyoruz aspiratör ucunu yoksa dışında mi kalıyor Birde kaç damla serum fizyolojik damlatıyoruz ?