Arsel Kızlar 53 günlük bebeğim. Gazını çıkarabiliyor. Ama bazen uykudayken inleme gibi ağlayacak gibi sesler çıkarıyor. Tecrübesi olan var mı bu konuda??
Eceberk Bugün doktoruna sordum özellikle sabah saatlerinde oluyor bağırsak gazıdır onun için sizin yapacağınız bir şey yok dedi kucağınıza aldığınızda ses kesiliyorsa sorun yok dedi