Kendimi sürekli yetersiz hissetmekten bıktım. Ne yaparsam yapayım olmuyor ve ben gerçekten şaştım kaldım. Kızım 6 ay 8 günlük. Sadece ilk doğduğu ay sarılığı vardı diye uyudu o da 20 gün . Gündüz iki defa uyur 10 ar dk sadece tabi uykuya dalması iki saate yakın sürer . Uyuttuğuma bile değmiyor. Normal sallansa ona bile şükredecem sürekli ııı ııı diyip kendini kaldırıyor. Gece deseniz her 10-20 dk da bir uyanıyor . Bir saat kesintisiz uyumuyor. Bunca seye rağmen uyanık olduğu vakitlerde keşke mutlu bir bebek olsa ona da razı olurdum . Yapmadığım etkinlik kalmıyor ama yok olmuyor yani bir türlü mutlu edemiyorum ve bence tüm sıkıntı uyku ile alakalı oluyor. Uyku rutini yapıyorum saatelere dikkat ediyorum yine olmuyor .Şimdi diyeceksiniz ki uyku eğitimi ama uyku eğitimi uygulanacak bir bebek değil aşırı mızmız zaten yatağına koyup yanında beklesem onu bırakın uzansam bile başlıyor kıyameti koparmaya asla susturamıyorum . Allah için birşeyler diyin gerckten çok çaresizim bu kadar zor olmamalı ya 😞😞😞vallahi gün içinde akşam eşim geldiğinde daha yeni bir lokma yiyorum .eşim de yardımcı olmuyor ve gurbetteyim kimsem yok 😞