Sezeryan sonrası enfeksiyon kaptım. Enfeksiyon (CRP) değerim ilk gün 85 çıktı, ikinci gün 65, üçüncü gün 27, dördüncü gün 26, beşinci gün 27 çıktı. Her gün sabah akşam iki doz serum olarak antibiyotik alıyorum. Bu yüzden günlerdir bebeğim mama yiyor, anne sütünden enfeksiyon bebeğime geçer diye düşünüyorum. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Enfeksiyon aralığı 1-10 arası olması gerekirken şu an 27. Sizce süt verebilir miyim? Doktorum emin olamadı, önce vermeyelim dedi sonra verebiliriz dedi, bizim de kafamızı karıştırdı. Böyle bir şey yaşayıp tecrübe eden var mı?