Gizti Hayırlı olsun bebeğiniz🍀 doktorunuzdan gaz damlası isteyin.O rahatlatacaktır.Benimde kızım gazlıydı biogaia ve zinco kullandık çok memnun kaldık.Ayaklarını sıcak tutun ılık duş aldırın ve mutlaka masaj yapın.Kendinizde tane kimyon alıp demleyip içebilirsiniz.Çok faydasını gördüm🌸(burada okuyorum bebeklerede veriyor anneler ama ben hiç vermedim verilmesini de doğru bulmuyorum)