Hsrtgndz 8 aylık olana kadar kustu.2-3-4 bu aylar çok artmış durumdaydı ne kendime ne kızıma kıyafet dayanmıyordu.Onu da geçtim küçücük zaten yoruluyordu,uyku uyuyamıyordu vs vs.Reflüden dolayı kusuyordu tabi.Bir de başta idrar yolu enfeksiyonu oldu o da kusturdu zor zamanlardı.Oturup ağladığımı bilirim.İlaç kullandım reflü için.O daha da arttırdı mecbur kendi düzelsin diye bekledik.9 aylıktı tamamen kesildi çok şükür.Reflüye veya idrar yoluna bi baktır derim tavsiyem.Yada alerjik bir durum olabilir.Fışkırarak kusmada bakılması gerek diye söylemişti doktor.Çok geçmiş olsun