GizemElf annemde boğaz ağrısıyla başlamıştı halsizlik de oluyor ama yanında çok. Bende o kadar boğaz ağrısı olmadı. Annemin ağrısını da normal bi ağrı sandık kıpkırmızıydı boğazı. Olabiliyor yani ama mutlaka devamında halsizlik ve ateş oluyor yani bizde öyle oldu. İnşallah değilsinizdir geçmiş olsun🥰