Merhabalar güzel anneler bizde 8 buçuk aylığız 9.300 gr kilomuz 74 cm boyumuz. Ek gıdayı severek yiyoruz sabahları genelde yumurta pekmez ceviz avakado muz yiyoruz öğlenleri meyveli yoğurt akşamları çorba makarna, et yemeği, tavuk, bazende balık biz ney yiyorsak genelde öyle yediriyorum yatmadan önce meyve yiyor en sevdiği meyve mandalina sınırsız yiyebilir o kadar seviyor bazen elma bazende armut vs cennet hurmalı yoğurt veriyorum onuda severek yiyor. Baba, dede, abla, anne, mama ve meme diye sıralıyor. Alkış, bay bay yapıyoruz hapşuruyormuş gibi kafasını sallıyor, öp denilince ağzını yanağa koyup geri çekiyor, sarıl kızım deyince sarılıyor oturur vaziyetteyken hadi kalk gidelim diyince heycanlanıp kalkmaya çalışıyor. Bizde tam bi taklitçiyiz. Koltuğa tutunarak yan yan sıralıyor oturduğu yerden kalkabiliyor. Uyku düzenimiz hiç yok özelliklede gece onuda diş huysuzluğuna bağlıyorum alt iki dişimiz çıktı muhtemelen üstlerde çıkacak onun vermiş olduğu huzursuzluğumuz var şimdilik bu şekilde hepimizin bebişlerine Rabbim sağlık, sıhhat, hayırlı uzun ömürler versin inşallah herkese iyi geceler dilerim ☺️🙏🏻