3 aylık kızım var 3500 doğdu 6 kg şu an. Ama gündüzleri hiç uyumuyor. Aç mı kalıyor acaba diye düşünüyorum ama doktor kilosu iyi dedi. 10 dan fazla çiş yapıyor 1 kez kaka yapıyor. Ama gündüz en fazla yarım saat uyuyor. Gece uyuyor 1 kez emmek için kalkıyor? Aç değildir di mi 😔