Benim oğlumda 18 aylık olucak yemek görse öğürmeye başlıyor numaramı yapıyor birşeyden mi tiksindi hiç bilmiyorum kahvaltı yer meyve yoğurt muhallebi yer çorba içince arada yapıyor korkumdan süt veya mama içirip yatırıyorum bazen kızlar bileniniz varsa lütfen fikrini paylaşsın bizimle 🙏🏻😞