ikizlerinannesi Kızlar artık bezmiş durumdayim salyaların önüne geçemiyorum yakalik takayim diyorum ağliyo istemiyolar artik bıktım yani sürekli kiyafet degistirmekten kehribar kolyeyi önerdiler ama gercekten bi faydasi varmı bi akıl verin işe yariyomu gercekten 😥
Nekwa ikizlerinannesi ben 2 yakalik takiyorum birde boyun ic kısmına mendil koyuyorum ancak yetiyor Yakalık baglamaliysa yandan bagla 6.5 olcak benimki erken 2 dis cikardi yenileri geliyo heralde bu ay hep böyleyiz 👽
Deletedmom324 ikizlerinannesi ben gaz icin almistim ayak bileginde duruyor. Salyadan oturu dedim boynuna takayim bir gun. O gun bir onluk kullandim sadece ama gazdan kudurduk. Herkeste yariyor mu ise bilmiyorum ama bizde yaradi
Nekwa ikizlerinannesi kolyeden fayda görenler var cevremde bize de bilelikli hediye gelcek sonucu yazarım
ikizlerinannesi Cigdemkuzeyatasoy geceleri hiç uyanmazlar en son 9da yatiriyorum 11de kalkiyolar sonra yarim saat kadar oyun oynayip en son mamalarini verip en gec 12de yatiyorum gece 4de kalkiyolar hic uyandirmadan yüzlerine bakmadan mamalarini verip sessizce cekiliyorum bidaha 8de uyaniyolar mama icin onuda ayni sekilde sabah 10 da kalkiyolar bidaha 2 saat uyaniklar 12de yatip 2 de kalkiyolar tekrar ogle uykusu uyuyolar 2 saat sonra 5de yatiyolar bidaha bu deluzeni kurana kadar anam ağladı mahvoldum yani 🤷♀️ ama çok sukur atlattik sanirim bakalim