Pinar3529 Bizde 1 ay 15 günlüğüz bizimde kaka yapma gaz problemleri falan oluyo ben her mamasnn içine zeytinyağı koyuyorum bir çay kaşığı bence lavmandan sa zeytinyağı daha iyi yoksa çocuk mahf olur zeytinyağı o kadar koymama rağmen bazen 5 günde bir yapıyo
Lisa3349 Pinar3529 Gunden kac kere veriyorsun ki fazlasida ne bilim korkkarim bn en fazla 3 mamasina koyuyorum .
Lisa3349 Alvin0 ver cnm faydasini gorursun heleki kakasinda zarari olmaz yine sen bilirsin hatta kakasini yapamiyirsa ver dene gor ama dikkatli ver kasikla vereceksen zeytin yagi kati geliyor bebek birden yutar bogulma yasar bn mamasinin icene koyuyorum kasikla verdigimde biraz sikintiliydi tabi cok kötu olmadi sende yawas ywas ver yada sagma makinen varsa sutunu sag ice ine koyup ver.
Alvin0 Lisa3349 aynen bi kere bogazina durdu cok korktum yavas yavas vermeye basladim duzenli vereyim bakalim birde insallah fayda eder ya
Lisa3349 Pinar3529 Nasil yaradimi sizin bebege ben 2 kereyle basladim simdi 3 kere veriyorum bakalim kakasina iyi geldi ama tabi benm kiz aglayarak yapmaya calisiyor cok gazli.
Pinar3529 Lisa3349 evet canm iyi geliyor hatta gazına da iyi geliyor sanki. Ama buradaki anneler zeytinyağı na çok tepki veriyorlar ilk defa duydum zeytinyağı hiç verilir mi küçücük bebeğe falan diyolar insan tedirgin oluyo ama bana doktor dedi manalarına zeytinyağı atabilirsin diye büyük kızdada demişti ablamın kızıda kabızdı hep kaç tane doktora gitti onada mamaları na zeytinyağı at dediler. Bende atıyorum bazen yine 5 günde bir yapıyor ama zorlanmadan yapıyor
Lisa3349 Pinar3529 Bu konuda bende cok tedirgindim inan ama baktim olacagi gibi drgil verdim iyi geliyor tabi her zmn degil ama covu zaman kakasini guzel yapiyor o kadar aci cekmesindense dogal ûrun veririm tabi herkes hersey diyor inan bn soylemiyorum kimseye 😂😂Tabi sizin doktur da tavsiye etmis ben doktura bile sormadim tavsiye ûzere veriyorum hatta burda bir arkadas tavsiye etti😂😂