ufuk0505 Ek gıdaya geçtim ama kafam çorba oldu kızlar. İnstagramda hep görüyorum bebekler için ürünler yapılıyor çorba karışımları vs… siz bunlardan kullanıuo musunuz yoksa herşeyi evde mi yapıyorsunuz fikirleriniz önemliii
Msstiskaya ufuk0505 evde yapmanız en sağlıklısı. Bebeğiniz sizi güzel emiyorsa kilosu da iyise yavaş gidin derim ben.
ufuk0505 Msstiskaya evet şükür güzel emiyor ufak tadımlar yapıyorum zaten sütüm var çünkü.. herkes alıyo ediyo acaba almalı mıyım diye düşündüm bende
Kusursuzhata Bulamaç yapma canım mesela sebze meyve vs karıştırıp verme ya da sebzenin yumurtanın içine pekmez vs ekleme. Doktorlar bunun çocuklarının tad alma tadları ayırt etme damak zevki oluşturma sürecini geciktirdiğini söylüyor.