Olric11 amin size de bol sabır versin emziriyorum mama çok vermemeye çalışıyorum bebelac ac kullanıyoruz hıpp denemeyi düşünüyorum nöbetlerimiz aynı gece başlıyor ve sabahlıyoruz artık kendimi yetersiz yorgun hissediyorum 33 günlüğüz oysa ki daha en dayanamadıpım yerde anasonla rezeneyi karıştırıp veriyorum sakinliyor nöbetleri biraz daha sakin geçiriyor