Esdat bize Dr sma önerdi 1 ay kullandık gaz yaptı ama gelişimi çok iyiydi. Ayda 1.5 kilo alıp 4 cm uzamıştı.1 ay aptamil conformil kullandık gaz sorunu hiç olmadı zaten gazlı bebekler için özel mama. 1 ayda 900 ge alıp 3 cm uzadı. Ama son 10 gündür oğlumda diş yüzünden iştahsızlık var mamayı değiştirelim belki içer dedik. 10 gündür hip kullanıyorum. Onda da gaz sorunu yok ama gelişimi nasıl etkileyecek onu bilmiyorum