HappyKids Arka bıngıldağı ilk kez duydum. Oğlum haftaya 13 aylık olacak, hala bıngıldağı kapanmadı. Geçen gün saçlarını kestik epey, çok uzamıştı biraz hava alsın diye. Şimdi kısa olunca daha belirgin gözüküyor kapanmadığı. Çok şükür normalmiş, 1 yaşı geçtiği için tedirgin oluyordum içten içe. 🙏🏻
Ve bıngıldak sürekli aşağı yukarı hareket halinde. Özellikle duygu değişimi yaşadığı ya da duygusunu aşırı yaşadığı zamanlarda. Resmen göz seyirmesi gibi aşağı yukarı hareket ediyor. 😳😀