Karamela merhaba size birşey Danişmak istiyorum sezaryanlı dogum yaptım 3 ay 15 gün oldu daha önce kanamam olmadı adetde olmadım bugun çamaşırımda kahverengi lekelenme vardı normal mi yasayan var mi
Karamela [silindi] yo suan kanamamda yok sadece kahverengi akıntı nette adet olunca dogumdan sonra cok yogun diyor bende anlamdım o yuzden burda tecrübelerize güvenicem