Ben buraya daha öncende post açtım normal doğum kaynaklı makat çatlağım vardı kafaları yemek üzereydim oğlum 8,5 aylık ne yaparsam yapayım geçmedi diyet bile yaptım ama orası kasılıyor ve kazıldığı için kaka yaparken her seferinde acıyor ve döngüye giriyor psikolojik olarak da çok yıprandım en sonunda ameliyat olucam kafasıyla Ankara’da ilin uzmanıymış inşllah öyledir bir doktora gittim botox yapalım dedi bir ay oldu yapılalı büyük tuvaşet yaparken hiç acımıyor ama ara ara agrı oluyor tam anlamıyla geçmedi geçer inşalalh 4 ay sonra kontrolüm var bitsin bu illet hastalık beterin beteri var şükür ama bu berbat bişey o agrı geçmiyor sezeryan yapanlarda da oluyormuş ama ben hala keşke normal doğurmasaydım diyorum imtihan dünyası rabbim hepimize şifa versin