eda_16 Arkadaşlar merhaba. Kızım 4 ay 4 günlük. Doktora gittim kilo alımı az dedi mama verdi. Mamayı 90 cc ve 100cc yiyiyor 4 saati buluyor yememesi sizce normal mi? Anne sütünü gece alıyor. Gündüz mama takviyesi yapıyorum. Lütfen yardımcı olun.
Aselhafsa61 eda_16 viberon ile veriyorsanız bi sure sonra gece de memeyi bırakabilir bide kac kilo kac gram aldi da mamaya başlattı acaba
tubasd eda_16 gunduzde meme verin bence eger sıkıntınız yoksa memeyle desteklerseniz mama yeterli olur biiznillah
Civcivimmm eda_16 mama olayı bebekten bebeğe değişrir bikaç gün 90 100 ver baktın dah aistiyo sonra 120 ye çıkart baktınn hala istiyo 150 ver o seni yönlendirir zaten canım anlarsım bi süre sonra ne kadarda doyduğunu..bazen fazla yap mamayınyaparken dene iççekmi diye
eda_16 Aselhafsa61 şöyle 1.5 ay önce 5.500 dü 1.5 ayda 50 gr almış ve 1 cm boyu uzamış. Yeterli bulmadı ayriyeten sütümğ sağdığımda süt de az geliyor eskisi gibi dolu dolu gelmiyor ve göğsüm yumuşaçık emmediği zaman süt bile birikmiyor
eda_16 Mom079 şöyle 1 saat 2 saat ağlayıp durmadığı oldu geceleri özellikle hiç uyumuyordu.çiş bile yapmıyordu. Bezi dolmuyor du
Mom079 eda_16 anladım cnm aç kalmış demekki. Şimdi uyuyordur geceleri. Bez sayısından belliymiş demekki
eda_16 Mom079 evet kuş kadar yapıyordu. Anlıyordum doymadığını. Ne yersem yiyiyim süt olmuyor sağıyorum mesela 10 dk 15 cc geliyor önceden 10 dk da 90 100 cc geliyordu
Mom079 eda_16 benimde öyle olmuştu. Kısmeti bı kadarmış kuzum. Sen emzir yine bol bol. Geldiği kadar içsin
Tugbakivanc Yine kilosundan takip edebilirsiniz bir hafta sonra falan sağlık ocağına kontrole gidin isterseniz. Her şey normal gidiyorsa yetiyordur bence. (Uykusu, bezi) aç olunca uykuya dalamiyorlar bile
eda_16 Arimaya şuan 5.550 kg eski aylara göre kilo alımı az hatta hiç yok desek daha iyi. Ve sütüm yetersiz..bezini hiç doldurmuyordu.