tfyfatma Bebeğim bir hafta sonra uç aylık olucak ve 15 günlükken önce sivilce halinde sonrada egzama oldu önce yüzü daha sonra tüm vücuduna yayıldı.kafasında ben hep konak sandım daha doğrusu cevrem öyle söyledi ve zeytin yağıyla tarafın çok kötü oldu sürekli sulanıyo gibiydi.hametan,mustela,linola.ve mecburen kullandığım hipokort krem hiç bi işe yaramadı.tabi kaç doktor gezdim.hep cildi kuru kafasınada konak dedi hatta alerji falan dediler tabi değilmiş.en son bi cildiye prof .doktor gittim o yağlı egzama dedi tepkisi koydu kafasında egzama dedi sedolin diye bi şampuan ve.dermovate diye bi kremle vazelinin karıştıtrdı eczanede tabi kremde de kortizon vardı ama mecbursun çok ileri derece dendi.onu kullandım ve çocuğumun cildi sabaha düzeldi .onu toplam da 5 gün kullandım.kullanmayı bırakmamla birlikte tekrar başladı ve en son ki kontrolde adamın derdinin sadece para oldugunu anlayınca bıraktım.en son bitkisel karışım yapan bi eczaneye gittik bu bebeğe kortizon kullanılırmı ya dedi.ve sadece bitkisel bi krem hazırladı .ve 10 gündür onu kullanıyorum ve şükürler olsun bişeyi kalmadı oğlumun.bahsettiğim eczane ADANA da OKAN eczanesi allah ondan razı olsun.yaşadığımın herşeyi yaptığım hataları anlatmak istedim araştırın eğer yaşadığınız şehirlerde de böyle bitkisel krem yapan yerler varsa.oraya gidin.uzun oldu biraz.
tfyfatma Ah keşke onu bilsem direk o kremi yazıcam zaten de.ama lavannta kokulu bi krem.hatta çok kötü basur promlemi yaşıyordum.yine bi krem hazırladı onun sayesinde kurtuldum.dediğim gibi araştırın mutlaka yaşadığınız şekirde bu şekilde krem hazırlayan eczane vardır.
tfyfatma Nnur öğrenmeye calışıcam canım.ama dediğim gibi sizin yaşadığınız şehirde de mutlaka vardır öyle eczane .önce onlara bi sorun.