Doğumdan sonra ne zaman adet oldunuz ve kaç gün sürdü ? Ben doğum yapalı 4,5 ay oldu 4 aylıkken oldum herhalde çünkü bir gün sürdü lakin o kanama yoğundu ertesi gün lekelenme şeklinde oldu sadece bugün işe yine yoğun değil ama bir kanama oldu bu işten Birşey anlamadım